Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Portale informacyjne szykują się do wyborów w Stanach Zjednoczonych

Polskie portale w wyborach prezydenckich w USA stawiają na współpracę z amerykańskimi mediami (fot. Jim Lo Scalzo/EPA/PAP)

Portale przygotowują się do obsługi wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. Na miejscu będą mieć swoich dziennikarzy.

– Wysłannikiem Onetu na czas wyborów prezydenckich w USA będzie Piotr Markiewicz. W temacie wyborów współpracujemy także z Politico i "Die Welt". W USA naszym korespondentem jest też Piotr Milewski z "Newsweeka" – informuje Agnieszka Skrzypek-Makowska, zastępczyni dyrektorki komunikacji korporacyjnej Ringier Axel Springer Polska.

Czytaj też: Justyna Dobrosz-Oracz zapewnia, że zarabia 22 proc. tego, co w TVP dostawał Adamczyk

Od połowy października dla subskrybentów Onet Premium dostępne są też wybrane artykuły z amerykańskiego dziennika "The New York Times". Artykuły będą publikowane regularnie do stycznia przyszłego roku, kiedy zaprzysiężony zostanie 47. prezydent Stanów Zjednoczonych.

Interia współpracuje z telewizją Polsat oraz agencją Reuters. Będzie transmitować program "Ameryka wybiera" Polsat News oraz uruchomi na stronie głównej interaktywną mapę, która pokaże w czasie rzeczywistym aktualny wynik wyborów w poszczególnych stanach i hrabstwach. Pokaże też relacje Magdy Sakowskiej (będzie wspólną korespondentką Interii i Polsatu) ze sztabu wyborczego Donalda Trumpa. O wyborach opowiadać będzie też Michał Michalak w programie wideo "Filibuster". Portal przygotuje 4 listopada specjalne wydanie cyklu "Interia Bliżej Świata". 

– Do Stanów Zjednoczonych leci dwóch reporterów redakcji WP Wiadomości – Patryk Michalski i Tomasz Waleński. Przez kilka dni będą dostarczać stamtąd relacje tekstowe i wideo oraz występować w programach na żywo – mówi Mateusz Cieślak, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.

Wirtualna Polska sondażowe wyniki wyborów i komentarze ekspertów pokaże w specjalnie przygotowanym programie, który od rana będzie można śledzić na stronie głównej i w mediach społecznościowych WP. W studiu gościć mają politycy, amerykaniści, politolodzy, eksperci ds. bezpieczeństwa i geopolityki. Specjalne wydanie poranka poprowadzi Patrycjusz Wyżga.

Czytaj też: Radosław Gruca odchodzi z Radia Zet. Dołączy do zespołu Gońca Schwertnera

Gazeta.pl już w lutym tego roku uruchomiła specjalny podcast "Co to będzie w Ameryce", w którym kampanię wyborczą w USA komentują dziennikarka Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz, doktorant na wydziale historii Uniwersytetu Yale. Finałowy odcinek podcastu będzie miał premierę 6 listopada, dzień po wyborach w USA.

Nie tylko największe polskie media szykują się do obsługi amerykańskich wyborów. W okresie wyborczym do Chicago wybiera się Jerzy Jurecki, ostatni polski wydawca, który sprzedaje swoją papierową gazetę chicagowskiej Polonii. – Będę przez tydzień. Chcę zobaczyć tę atmosferę i sam dzień wyborów – mówi wydawca "Tygodnika Podhalańskiego".

Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych odbędą się 5 listopada.

Czytaj też: "GW": Jacek Kurski naraził TVP na straty przy umowach z Polsatem. Zapowiada pozew

(PAR, 26.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.